ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΕΡΓΟΥ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ.
Επικοινωνία: omilospetros@gmail.com


Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Χερουβικά της εβδομάδος ΠΕΤΡΟΥ-σειρά β'

  -Με ικανοποίηση,ανακοινώνουμε στους φίλους της ιστοσελίδας του ΟΦΕΛΠ,πως την ερχόμενη εβδομάδα, από Δευτέρα 19-9-2011, και κάθε μέρα έως την Παρασκευή 23-9-2011,θα αναρτούμε σε ηχητική ερμηνεία από φίλους Πρωτοψάλτες,το χερουβικό της κάθε ημέρας,σε σύνθεση του Διδασκάλου.
  -Πρόκειται γιά την β' σειρά χερουβικών της εβδομάδος και από την μεταφορά στην νέα μέθοδο που έκανε ο φίλος Πρωτοψάλτης και εγκρατέστατος περί την μουσική κυρ Ιωάννης Αρβανίτης και που κατέγραψε σε καθαρή γραφή ο Πρωτοψάλτης κυρ Χρήστος Τσακίρογλου.
  -Ενημερωτικά και εισαγωγικά θα θέλαμε να σας πούμε πώς και αυτά τα σύντομα χερουβικά του Διδασκάλου είναι μουσικά διαμάντια.Και ευχής έργον να επικρατήσουν όσο και οπως τα της α' σειράς.
  -Επίσης οι ερμηνείες που θα αναρτηθούν είναι από όλους τους φίλους ψάλτες,άριστες και οδηγητικές.Και με εκπλήξεις........!
  -Τέλος,σας ενημερώνουμε ότι προετοιμάζουμε και άλλους κύκλους,όπως κοινωνικά,δοξολογίες, αίνους κ.α.,όλα σε μελοποίηση του Διδασκάλου.
   -Γι αυτό προσκαλούμε τον καθένα φίλο,εαν το επιθυμεί,να ζητήσει την συμμετοχή του στα ηχητικά μεσω του "μέϊλ" του ομίλου.
   -Ξανατονίζουμε!!Δεν κάνουμε διαγωνισμό φωνών Ιεροψαλτών,αλλά προσπάθεια επαναφοράς και διαφύλαξης των αυθεντικών συνθέσεων του Διδασκάλου και ευεργέτου όλων μας κυρ Πέτρου.
ΟΦΕΛΠ

1 σχόλιο:

  1. Τσακίρογλου Χρήστος25 Σεπτεμβρίου 2011 στις 6:52 μ.μ.

    Όντως και οι δύο σειρές των χερουβικών της εβδομάδος είναι διαμάντια σύνθεσης και αποστάλαγμα ενός τόσο γεμάτου από έμπνευση νου όπως ο Πέτρος ο Λαμπαδάριος. Για όσους ασχολούνται με τη σύνθεση στις μέρες μας, η μελέτη συνθέσεων όπως αυτές είναι αντικειμενικά επιβεβλημένη για να κατανοήσουν όχι μόνο τα μέρη που αποτελούν μία εκκλησιαστική σύνθεση, αλλά τον τρόπο σύνδεσής τους, καθώς και το ύφος και το ήθος που χρωματίζει τις δημιουργίες αυτές και μένει τελικά στο μυαλό του πιστού ή του ακροατή γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή